• Regulamin
  • Rodo
  • Kontakt
PZU
  • Zakres ochrony
  • Ważne informacje
  • Kto może być ubezpieczony
  • Jak przystąpić do ubezpieczenia
  • Obowiązek Informacyjny
  • OWU i postanowienia dodatkowe
  • Informacja Administratora danych osobowych
  • Zgłoszenie roszczenia
  • Załatw sprawę zdalnie
  • O nas
Zobacz ulotkę

Jak przystąpić do ubezpieczenia grupowego w PZU ŻYCIE SA

 

Krok 1

Do ubezpieczenia można przystąpić on-line przez stronę www.polokontynuacja.pl.

Krok 2

Zapoznaj się z ofertą i wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant. Ochrona ubezpieczeniowa rozpocznie się z 1. dniem wskazanego miesiąca kalendarzowego pod warunkiem opłacenia składki. E-deklaracja musi zostać złożona do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego datę rozpoczęcia ochrony.

Krok 3

Podaj swój adres e-mail i nr telefonu. W celu potwierdzenia Twojej tożsamości wyślemy do Ciebie kody weryfikacyjne (e-mail/sms), które należy wpisać w formularzu. Dzięki temu będziesz mógł/mogła przystąpić do ubezpieczenia całkowicie on-line bez potrzeby odsyłania dokumentów pocztą tradycyjną.

Krok 4

Wpisz otrzymane kody. Na podany adres mailowy wyślemy niezbędne dokumenty i informacje. Zapoznaj się z nimi.

Krok 5

Zaznacz wymagane oświadczenia i podaj niezbędne dane.

Krok 6

Jeżeli nie jesteś w związku małżeńskim, a masz partnera życiowego możesz go wskazać jako współubezpieczonego – dzięki temu Twój partner będzie traktowany jak małżonek np. otrzymasz świadczenie po śmierci jego rodziców.

Krok 7

Możesz wskazać osobę lub osoby uposażone, tzn. takie, które upoważnisz do wypłaty świadczenia np. w przypadku zgonu. Możesz uposażyć kilka osób i wskazać ich procentowy udział w wypłacanym świadczeniu. Łączny udział nie może przekroczyć 100 %.

Krok 8

Wybierz formę płatności. Pierwszą składkę należy zapłacić w dniu wypełnienia formularza, a następne składki do 10. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc ochrony.

Krok 9

Zaznacz przycisk „Zatwierdzam i składam deklarację przystąpienia”.  Przy prawidłowym wypełnieniu formularza pojawi się komunikat „Twoja deklaracja została poprawnie wysłana” i zostaniesz przekierowany do płatności. Jeżeli taki komunikat się nie pojawi, sprawdź jeszcze raz czy pola formularza zostały poprawnie wypełnione (błędy będą zaznaczone na czerwono).

Jeżeli nie uda Ci się zapłacić składki on-line sprawdź treść maila, którego do Ciebie wysłaliśmy. W treści maila podany jest numer konta, na który należy wpłacić składkę. Jeżeli nie otrzymałeś tej wiadomości skontaktuj się z nami: Polonica Broker Sp. z o.o. tel.: 56 477 19 69 w dni robocze w godzinach 9:00-15:00, (koszt połączenia wg taryfy operatora) e-mail: dokumenty@polokontynuacja.pl

Krok 10

Po zaksięgowaniu drugiej wpłaty na Twojego e-maila wyślemy certyfikat potwierdzający ochronę ubezpieczeniową. Jeżeli nie otrzymałeś tej wiadomości skontaktuj się z nami.

Jak możemy pomóc?

Telefon

56 477 19 69

Adres email

dokumenty@polokontynuacja.pl
Polonica Broker Sp. z o.o. Biuro Ubezpieczeń Grupowych, ul. Chrobrego 63A, 87-100 Toruń
Telefon: 56 477 19 69 w dni robocze w godzinach 9:00-15:00, koszt połączenia wg taryfy operatora,
e-mail: dokumenty@polokontynuacja.pl